Digitalni marketing ozIroma digitalno oglaševanje je širok izraz za opis nabora tržnih strategij, ki uporabljajo digitalne kanale za promocijo vaših izdelkov ali storitev, od platform socialnih medijev do televizijskih oglasov. Za razliko od spletnega marketinga, digitalni marketing ni omejen samo na splet. Z drugimi besedami – nanaša se na marketinške kampanije, ki se prikažejo na vašem telefonu, tablici, računalniku, ali drugi napravi.
Digitalno oglaševanje je čedalje bolj pomemben in izjemno koristen način oglaševanja, saj z njim lahko dosežemo dosti več potencialnih kupcev za naše izdeleke ali storitve, kakor bi jih z nekim tradicionalnim marketinškim pristopom. Poglejmo si par ključnih prednosti uporabe digitalnega marketinga:
Online marketing
|
Offline marketing
|
|
|
Na kratko – seveda! Ne glede na to v kateri panogi se nahajate, kakšen izdelek oz. storitev prodajate, vam digitalni marketing lahko ponudi izjemno priložnost. V vsakem primeru boste graditi idealne profile svojega kupca, iskali njihove potrebe, ter jih izobraževali s kvalitetnimi vsebinami – vendar dosti ceneje in bolj merljivo kakor bi to drugače storili po neki tradicionalni poti. Za podjetja je končni cilj jasen – da se poveča prodajo.
Seveda je pomembno imeti v mislih, da ne obstaja neka enotna digitalna strategija, ki deluje za vsa podjetja enako dobro. Imate pa v tem sklopu zelo veliko orodij na razpolago, s pomočjo katerih lahko hitro najdete dobro strategijo, ki bo delovala za vas. Pomembno vlogo pri tem procesu pa zagotovo igra tudi vprašanje, kdo je vaš kupec – podjetja ali posamezniki:
Znanja za digitalni marketing (oz. njegovo celotno izvedbo), je potrebno veliko. V nadaljevanju smo pripravili nekaj glavnih smernic, ki služijo kot dobro izhodišče.
Najpomembnejša in zato tudi prva točka, definicija ciljev. Zakaj? Ker se digitalne strategije ogromno razlikujejo glede na cilje in v kolikor ta korak izpustimo, se lahko hitro znajdemo v situaciji, kjer naše kampanije ne delujejo kakor bi si želeli ali pa merimo stvari, ki nam niso niti najbolj relevantne.
Kot smo navedli že na začetku, je ena izmed prednosti digitalnega marketinga vsekakor presonalizacija in možnost ciljanja oglasov glede na interese. Vendar pa tega velikega plusa ne morete izkoristit, v kolikor nimate jasno določenega profila ciljnega kupca, njegove interese, kje kupuje, demografija in podobno. Pravilna identifikacija ciljnega občinstva bo prav tako vplivala na katerih kanalih so bolj odzivni in kam se vam posledično bolj splača vlagati čas in trud.
To je popolnoma odvisno od tega na kateri aspekt spletnega oglaševanja se mislite osredotočiti. Nekateri kanali, kot so SEO, email oglaševanje, objave na družbenih omrežjih, boste načeloma potrebovali majhen proračun. Tu bo šlo večinoma za vložek časa pri pisanju kvalitetnih vsebin za obiskovalce. Pri ostalih vrstah, kot je oglaševanje na Googlu in Facebooku pa znajo biti denarni vložki zelo veliki in je zato dobro določiti s koliko denarja razpolagamo na mesečni ravni za digitalni marketing. Temu primerno razdelimo ta proračun s poudarkom na aktivnosti, ki so za nas najbolj pomembne.
Dobra celostna strategija za digitalni marketing zajema tako plačljive, kot brezplačne kanale, saj se zelo lepo prepletajo med seboj in vodijo do višje skupne efektivnosti. Zelo smiselno je graditi tako organsko, kot tudi plačljivo oglaševanje. Na dolgi rok bomo največ profitirali s SEO optimizacijo in rednim objavljanjem kakovostne vsebine. Na kratek rok nam pa plačljivo oglaševanje prinese takojšnje rezultate. Oba aspekta sta pomemben cel naše celotne strategije za spletno oglaševanje.
To so lahko blog objave, sponzorirani oglasi, objave na naših družbenih medijih, PPC oglasi etc. Vsebina mora biti privlačna in zanimiva za uporabnika.
Vse več ljudi dostopa do digitalnih vsebin preko pametnih telefonov – zato je zelo pomembno, da so tako naša spletna stran (odziven dizajn), kot tudi dimenzije oglasov in napisane vsebine telefonom prijaznne. Skratka poskrbite, da se vse pravilno naloži tudi na telefonih in ne samo na računalnikih.
Kot smo na začetku že spoznali je glavni cilj strategije digitalnega oglaševanja doseganje ciljnega občistva, idealno s presonalizirano vsebino. Vse to in še več nam omogočajo ravno ključne besede. Pravilen izbor ključnih besed nam bo med drugim pomagal pri SEO optimizaciji spletne strani, odkrivanju novih prodajnih priložnosti in optimiziranju plačljivih oglasov.
Spremljanje rezultatov je ključnega pomena za dolgoročno strategijo digitalnega marketinga. Le z rednim in sprotnim pregledom stanja bomo lahko optimizirali porabo našega proračuna, odkrili kateri marketinški kanali najbolj delujejo za našo panogo, preverili katere vsebine imajo naši bralci najraje in odpravili to, kar ne deluje.
Najboljši odgovor na to vprašanje nam ponujajo velika podjetja in njihovi načini razporejajanja svojih marketinških proračunov. Večina proračunov za digitalno oglaševanje se porabi za komponente spletnega trženja.
Najpomembnejše ugotovitve na področju digitalnega marketinga
Potrebujete pomoč ali spletno oglaševanje? Stopite v stik z nami:
smo mednarodna ekipa strokovnjakov za digitalni marketing in design.
Naša zmožnost premikanja meja digitalnega trženja in izzivanja statusa quo leži v globokem razumevanju vedenja digitalnih uporabnikov ter v zagotavljanju učinkovitega in merljivega pristopa k digitalnemu trženju za naše stranke.
Osredotočeni smo na merjenje, analiziranje in optimizacijo – za doseganje najboljših rezultatov!
Prijavite se še danes za namige, nasvete in najnovejše novice.