Blog

Kaj je Generative Engine Optimization (GEO) in kako jo izvesti

Kaj je Generative Engine Optimization (GEO) in kako jo izvesti

GEO je kratica za generativno optimizacijo mehanizma. 

Diagnostika oznak Google Tag Manager
Vodnik za odpravljanje težav in optimizacijo

Diagnostika oznak Google Tag Manager

Odkrijte, kako uporabiti orodje za diagnostiko oznak Google Tag Manager za optimizirano in natančno zbiranje podatkov. Spoznajte statuse oznak, pogoste težave, tehnike odpravljanja napak in najboljše prakse.

Novo poročilo o »diskvalifikaciji in izgubi potencialnih strank« v GA4

Novo poročilo o »diskvalifikaciji in izgubi potencialnih strank« v GA4

#1 Novo poročilo »Diskvalifikacija in izguba potencialnih strank« se je začelo uvajati v lastnosti GA4.

Medmrežno oglaševanje v GA4
Medmrežno oglaševanje v GA4

Kaj je medmrežno oglaševanje v GA4?

Ko boste raziskovali uporabniški vmesnik GA4, zlasti poročila o pridobitvah, boste verjetno naleteli na promet iz kanala, ki presega drug kanal. Kaj pa je ta kanal? Zakaj je uporaben? In kako je ta promet združen?

Oglaševalska Samoregulativa EASA - EU

Oglaševalska Samoregulativa EASA - EU

Samoregulacija oglaševanja v Evropi v okviru Evropskega združenja za oglaševalske standarde (EASA). European Advertising Standards Alliance (EASA) advertising self-regulation issues in Europe.

Kaj so stične točke "Touchpoints"
Kaj so stične točke "Touchpoints"

Kaj so stične točke "Touchpoints"

V Google Analytics 4 (GA4) izraz touchpoints (stične točke) pomeni vse interakcije uporabnika z vašo spletno stranjo ali aplikacijo, ki se beležijo kot dogodki.

Najnovejše posodobitve Google oglasov iz GML 2025
Kaj morajo vedeti lastniki podjetij

Najnovejše posodobitve Google Ads iz GML 2025

Googlovo osrednje sporočilo na GML 2025: »Naša prednost umetne inteligence je vaša poslovna prednost« To je bila glavna tema celotnega GML 2025.

GA4 za živilska podjetja: Rešite izzive sledenja na več lokacijah, prevzem in dostavo
GA4 za živilska podjetja: Rešite izzive sledenja na več lokacijah, prevzem in dostavo

GA4 za živilska podjetja: Rešite izzive sledenja na več lokacijah, prevzem in dostavo

Master GA4 za dostavo hrane in analitiko restavracij! Naučite se slediti uporabnikom v aplikacijah, kioskih in spletnih mestih, optimizirati učinkovitost prevzema v primerjavi z dostavo ter popraviti neučinkovitosti v resničnem svetu z učinkovitimi strategijami GA4.

Googlova nova pravila
Umetna inteligenca ne spreminja le načina, kako ljudje najdejo informacije, temveč preoblikuje tudi način iskanja. 

Googlova nova pravila

Umetna inteligenca ne spreminja le načina, kako ljudje najdejo informacije, temveč preoblikuje tudi način iskanja. 

GTM: Vodnik za odpravljanje težav in optimizacijo
GTM: Vodnik za odpravljanje težav in optimizacijo

Diagnostika oznak Google Tag Manager: Vodnik za odpravljanje težav in optimizacijo

Odkrijte, kako uporabiti orodje za diagnostiko oznak Google Tag Manager za optimizirano zdravje oznak in natančno zbiranje podatkov. Spoznajte statuse oznak, pogoste težave, tehnike odpravljanja napak in najboljše prakse.

Image
ULTIMO IMPERIO

smo mednarodna ekipa strokovnjakov za digitalni marketing in design.

Naša zmožnost premikanja meja digitalnega trženja in izzivanja statusa quo leži v globokem razumevanju vedenja digitalnih uporabnikov ter v zagotavljanju učinkovitega in merljivega pristopa k digitalnemu trženju za naše stranke.

Osredotočeni smo na merjenje, analiziranje in optimizacijo – za doseganje najboljših rezultatov!

Informacije

E-Novice

Prijavite se še danes za namige, nasvete in najnovejše novice.

Telefon

Pokličite