Poglejte primer dobre prakse pri scale up oglaševanju - Google Ads
1: Standardna nakupovalna akcija
2: oglaševalske akcije v iskalnem omrežju (1 blagovna znamka in 1 hladna)
1: Youtube oglasna kampanja
Razlog, zakaj sem se odločil zagnati le eno nakupovalno kampanjo namesto več, je ta, da je blagovna znamka želela oglaševati samo 6 različnih izdelkov.
Nisem se mogel zanašati le na nakupovanje, da bi stvari spravil v gibanje.
Posledično sem sprožili dinamično iskalno kampanjo s hladnim prometom skupaj z iskanjem blagovnih znamk za ponovno ciljanje.
V mešanico smo dodali oglaševalsko ciljano akcijo Youtube, ki sem jo uporabil pri prodaji izdelkov.
Ta uvedba je odlično delovala, saj sem v prvem tednu dosegel 4,56-kratni ROAS in ustvarili 3250 $+ prihodka.
Potrebujete pomoč ali spletno oglaševanje? Stopite v stik z nami:
smo mednarodna ekipa strokovnjakov za digitalni marketing in design.
Naša zmožnost premikanja meja digitalnega trženja in izzivanja statusa quo leži v globokem razumevanju vedenja digitalnih uporabnikov ter v zagotavljanju učinkovitega in merljivega pristopa k digitalnemu trženju za naše stranke.
Osredotočeni smo na merjenje, analiziranje in optimizacijo – za doseganje najboljših rezultatov!
Prijavite se še danes za namige, nasvete in najnovejše novice.