V igri konverzije je ciljna stran pomemben element za tiste, ki želijo razširiti svoje podjetje na spletu – ne glede na velikost vašega podjetja ali industrije.
Z digitalnim trženjem in spletno prodajo se ukvarjam že več kot 10 let in ustvarjanje ciljnih strani (landing page) z visoko stopnjo konverzij je ena mojih najljubših stvari. Sem tržnik vsebin do kosti, pri prodaji pa gre le za tokove konverzije. Zato je ustvarjanje in testiranje ciljnih strani tako zabavno.
To je to - moj skrivni okvir. To ogrodje uporabljam že leta in lahko ga kopira kdorkoli, ne glede na to, ali ste ponudnik digitalnih storitev, ki prodaja marketinško tehnologijo, samostojni podjetnik, avtor ali če ste agencija, ki prodaja znanje in ogrodja.
Pri uporabi tega ogrodja lahko dodate ali odstranite distribucijske kanale, vendar bi bilo idealno vedno vključiti ciljne strani.
Ciljna stran je spletna stran, ki jo obiščejo potencialne stranke. Edini cilj ciljne strani je konverzija. Kako je konverzija definirana, je odvisno od vas, vendar je običajna konverzija oddaja obrazca. Obstaja veliko dejavnikov, ki prispevajo k stopnji konverzije ciljne strani (odstotek uporabnikov, ki pridejo na stran in izvedejo konverzijo).
Domača stran vašega spletnega mesta ni ciljna stran. Razlika med domačo stranjo spletnega mesta in ciljno stranjo je v tem, da je ciljna stran specifična za oglaševalsko akcijo in ni nujno, da bodo uporabniki videli druge strani na vašem spletnem mestu razen ciljne strani oglaševalske akcije.
Na primer, če izvajate spletni seminar, boste potrebovali ciljno stran, da se bodo ljudje lahko registrirali. Promet bo verjetno prihajal iz več virov, vključno s spletnimi oglasi, e-pošto in družbenimi mediji.
Domača stran spletnega mesta ima več ciljev in obisk spletne strani ni fokusiran na vsebino, ki jo trenutno oglašujete. Ciljna stran ima samo en cilj, in sicer spremeniti neznanega uporabnika v znanega uporabnika, bodisi zato, ker uporabnik kupi, se pridruži ali prenese.
Ciljna stran je osnova vaše oglaševalske akcije. Tukaj je primer poti stranke, od trenutka, ko stranka kupi spletni tečaj. Potovanje je zelo preprosto:
Stranka je naletela na oglas na družbenih medijih, oglas jo je usmeril na ciljno stran, kjer je bila prepričana, da potrebuje ta spletni tečaj, na koncu pa je postala stranka, ki je "plačala", tako da je izpolnila svoje podatke in poslala obrazec.
Ponudnik tega spletnega tečaja je ustvaril popolno kampanjo. Medtem ko so oglasi v družabnih medijih le nekaj mesecev potiskali promet na ciljno stran, je ciljna stran zgrajena tako, da deluje za vas kot stalna kampanja s pretvarjanjem organskega prometa.
Mnoga podjetja gradijo sezonske kampanje. Valentinovo je en tak primer. Če vaše podjetje izvaja oglaševalsko akcijo okoli valentinovega, bi morali investirati v izdelavo odlične ciljne strani za valentinovo. Vsako leto lahko aktivirate to ciljno stran s posodobljeno vsebino in znova aktivirate svoje plačano medijsko oglaševanje, da povečate promet na stran.
Koliko ciljnih strani bi morali ustvariti? Kolikor želite. Lahko bi zgradili en "Landing Page" za vse svoje izdelke in morali bi ga zgraditi za vsako posamezno oglaševalsko akcijo, ki jo izvajate.
Uspešna spletna prisotnost, ne glede na to, ali gre za spletno stran ali ciljno stran, ima 3 glavne komponente:
Vsi trije so enako pomembni in tukaj veliko podjetij naredi veliko napak. To je enakovredna igra. S slabim dizajnom se vaša odlična vsebina ne bo pretvorila. S slabim tehnološkim skladom se vaš odličen dizajn ne bo spremenil. S slabim pisanjem besedil ne boste mogli prepričati uporabnika.
Torej, predpostavimo, da je vaša ciljna stran zgrajena na najboljši marketinški tehnologiji v svojem razredu. Spodaj je opisano, kaj morate narediti s svojo vsebino in kako oblikovati svojo stran.
Glavni cilj je, da se uporabnik pretvori v znanega uporabnika, spodbuda pa je brezplačna e-knjiga.
Kaj dobro deluje:
Pridobivanje e-poštnega naslova v zameno za brezplačen prenos morda ni najtežje delo, a kaj, ko se mora ciljna stran pretvoriti za prodajo in ne »samo« za brezplačni prevzem. S pravim ogrodjem to ni težko, le malo več je treba delati za to. Vzemite za primer kampanjo družbe Strong Brand Social.
V tem primeru je ciljna stran dolga in vključuje celotno predstavitev izdelka. Celotne ciljne strani ni mogoče zajeti v eno sliko. Namesto tega bom delil svoj recept o tem, kako s ciljnimi stranmi neposredno povečati svoj prihodek, tudi ko spite.
Vsak odličen vodja prodaje ve, da mora biti predstavitev strukturirana, da bo učinkovita, in da morate sodelovati s prodajnim lijakom od zanimanja do dejanja.
Tukaj je moj načrt za popolno ciljno stran:
Vzpostaviti boste morali zaupanje. Zato mora ciljna stran vedno vsebovati logotip vašega podjetja in kontaktne podatke.
Vaš naslov je pomemben. Če se vaš naslov ne zdi zanimiv ali relevanten, potem preostanek vaše ciljne strani ni pomemben, saj uporabnik nanj ne bo pozoren. Odličen tekstopisec lahko zlahka porabi več dni za ustvarjanje pravega naslova. A še vedno delo ni končano. V idealnem primeru bi moral biti naslov a/b testiran, da bi vedeli, kateri naslov se najbolje pretvori. Naslov si lahko ogledate kot začetek diapozitiva, kjer je naloga, da uporabnika potisnete navzdol do naslednjega dela vsebine, kjer predstavite vrednostno ponudbo tega, kar poskušate prodati.
Ponudba velike vrednosti je specifična in osredotočena na bolečino. Jasnost tukaj premaga ustvarjalnost.
Če se uporabnik pomika navzdol in še vedno bere, potem ga verjetno zanima več. Naslednji korak za uporabnika na tej stopnji je validacija. Uporabnik bo iskal mnenja drugih uporabnikov in družbene dokaze. Odlična ciljna stran mora vsebovati ocene drugih strank.
Končno smo prispeli do predela. Čas je za predstavitev cene, cena pa naj bo predstavljena v kontekstu, da uporabnik ve, ali je ponudba ugodna ali ne. Ko ponujate popust, je pomembno prikazati potencialne prihranke. Če ne morete izkoristiti popusta, razmislite o vključitvi neke vrste bonusa, kot je dostop do ekskluzivne skupnosti ali ekskluzivne vsebine. Potrebovali boste spodbudo, da prepričate uporabnika.
Za tem razdelkom jasen gumb za poziv k dejanju. Kopija gumba s pozivom k dejanju mora biti kratka, neposredna in natančno pojasnjevati, kaj bo uporabnik dobil. Kot ta tukaj na spletni strani:
Pred 10 leti so digitalni tržniki in digitalni oblikovalci pogosto razpravljali o najboljši barvi za gumbe s pozivi k dejanju z visoko stopnjo konverzije. Naučili smo se, da ni pomembno. Barva poziva k dejanju mora biti le v kontrastu z ozadjem strani, da pritegne vašo pozornost.
Tudi potem, ko so videli odličen poziv k dejanju, nekateri morda še vedno niso prepričani. Zato bi morali dodati še nekaj argumentov in še en gumb za poziv k dejanju. Dokončajte svoje spletno mesto s kontaktnimi podatki, da boste uporabniku omogočili, da stopi v stik.
Ciljna stran z visoko stopnjo konverzije ima 3 glavne komponente:
Za pretvorbo potrebujete vse tri!
Glavna naloga ciljne strani je pretvorba (konverzija). Obrazec za zajem možnih strank in gumb za poziv k dejanju sta ključna elementa.
Prvi korak za digitalno kampanjo je ustvariti ciljno stran, optimizirano na "ključno besedo".
Začnite z jasno ponudbo vrednosti, ki je specifična in osredotočena na "pain-focused".
Ciljna stran se mora predstaviti kot odličen vodja prodaje, ki ve, kaj je potrebno za sklenitev posla.
Pri ULTIMO IMPERIO veliko vlagamo v gradnjo orodij za ustvarjanje spletnih mest svetovnega razreda, optimiziranih za odličen uporabniški vmesnik in pretvorbo. Če potrebujete pomoč ali pa ciljno stran (landing page) z visoko stopnjo konverzije nam pišite.
Potrebujete pomoč ali spletno oglaševanje? Stopite v stik z nami:
smo mednarodna ekipa strokovnjakov za digitalni marketing in design.
Naša zmožnost premikanja meja digitalnega trženja in izzivanja statusa quo leži v globokem razumevanju vedenja digitalnih uporabnikov ter v zagotavljanju učinkovitega in merljivega pristopa k digitalnemu trženju za naše stranke.
Osredotočeni smo na merjenje, analiziranje in optimizacijo – za doseganje najboljših rezultatov!
Prijavite se še danes za namige, nasvete in najnovejše novice.