Uporaba piškotkov ni nič novega, a so obiskovalci spletnih strani s takimi tehnologijami na splošno zelo slabo seznanjeni. Cilj nove določbe je boljše varovanje zasebnosti obiskovalcev spletnih strani tako, da so o piškotkih ustrezno obveščeni in jim je ponujena možnost odločanja.
Umetna inteligenca ima potencial, da revolucionira svet marketinga in popolnoma spremeni interakcijo med blagovnimi znamkami in kupci.
Preglejte poročilo o iskalnih izrazih, da boste bolje razumeli, kako uspešne so vaše vrste ujemanja. Uporabite vrste ujemanja ključnih besed, da zožite ali razširite svoj doseg in dosežete svoje oglaševalske cilje.
Oglaševanje PPC ima številne prepričljive prednosti. Ne glede na to, ali poskušate svojega šefa ali stranko prepričati o vrednosti programa Google Ads (ali Microsoft Ads), je treba podati prepričljiv primer.
BFCM je akronim, ki združuje imena dveh glavnih nakupovalnih dni: črni petek in kibernetski ponedeljek.
Pri organiziranju vsebine na vašem spletnem mestu ni zlatega standarda, pa naj gre za strani s seznamom izdelkov, strani s podrobnostmi o izdelku, objave v spletnem dnevniku ali celo slike. Vendar pa je rešitev, ki jo ponuja večina sistemov za upravljanje vsebine (CMS), strani in oznake kategorij SEO.
Facebook oglasi igrajo ključno vlogo v tržni strategiji gradbenih podjetij , saj ponujajo neskončne prednosti in priložnosti.
V igri konverzije je ciljna stran pomemben element za tiste, ki želijo razširiti svoje podjetje na spletu – ne glede na velikost vašega podjetja ali industrije.
Chrome bo ta mesec dopolnil 15 let. In čeprav se je v zadnjih 15 letih veliko spremenilo, je prvotni cilj še vedno enak – zgraditi brskalnik, ki je hiter, zanesljiv, varen in enostaven za uporabo.
Oglaševalske akcije za maksimalno uspešnost imajo velik doseg. Zaradi tega so zelo močne, vendar povzročajo tudi motnje v drugih oglaševalskih akcijah v vašem računu Google Ads.
smo mednarodna ekipa strokovnjakov za digitalni marketing in design.
Naša zmožnost premikanja meja digitalnega trženja in izzivanja statusa quo leži v globokem razumevanju vedenja digitalnih uporabnikov ter v zagotavljanju učinkovitega in merljivega pristopa k digitalnemu trženju za naše stranke.
Osredotočeni smo na merjenje, analiziranje in optimizacijo – za doseganje najboljših rezultatov!
Prijavite se še danes za namige, nasvete in najnovejše novice.