Blog

Nova zakonodaja o piškotkih – Cookie Consent v2
Nova zakonodaja o piškotkih – Cookie Consent v2

Nova zakonodaja o piškotkih – Cookie Consent v2

 

Uporaba piškotkov ni nič novega, a so obiskovalci spletnih strani s takimi tehnologijami na splošno zelo slabo seznanjeni. Cilj nove določbe je boljše varovanje zasebnosti obiskovalcev spletnih strani tako, da so o piškotkih ustrezno obveščeni in jim je ponujena možnost odločanja.

AI Influencerji prihodnost marketinga
AI Influencerji prihodnost marketinga

So AI Influencerji prihodnost marketinga?

 

Umetna inteligenca ima potencial, da revolucionira svet marketinga in popolnoma spremeni interakcijo med blagovnimi znamkami in kupci.

Vrste ujemanja ključnih besed
Vrste ujemanja ključnih besed

Izboljšajte ali razširite svoj doseg z vrstami ujemanja ključnih besed

 

Preglejte poročilo o iskalnih izrazih, da boste bolje razumeli, kako uspešne so vaše vrste ujemanja. Uporabite vrste ujemanja ključnih besed, da zožite ali razširite svoj doseg in dosežete svoje oglaševalske cilje.

PPC oglaševanje
PPC oglaševanje

Katere so prednosti PPC oglaševanja?

 

Oglaševanje PPC ima številne prepričljive prednosti. Ne glede na to, ali poskušate svojega šefa ali stranko prepričati o vrednosti programa Google Ads (ali Microsoft Ads), je treba podati prepričljiv primer.

Črni petek in kibernetski ponedeljek
Črni petek in kibernetski ponedeljek

Kaj je BFCM in kako ga lahko majhne trgovine izkoristijo

 

BFCM je akronim, ki združuje imena dveh glavnih nakupovalnih dni: črni petek in kibernetski ponedeljek.

Strani s kategorijami in oznakami
Strani s kategorijami in oznakami

Strani s kategorijami in oznakami. Indeksirati ali brez indeksa in zakaj?

Pri organiziranju vsebine na vašem spletnem mestu ni zlatega standarda, pa naj gre za strani s seznamom izdelkov, strani s podrobnostmi o izdelku, objave v spletnem dnevniku ali celo slike. Vendar pa je rešitev, ki jo ponuja večina sistemov za upravljanje vsebine (CMS), strani in oznake kategorij SEO.

Strategije za povečanje števila potencialnih strank
Strategije za povečanje števila potencialnih strank

7 strategij za povečanje števila potencialnih strank preko Facebook oglasov za gradnjo

 

Facebook oglasi igrajo ključno vlogo v tržni strategiji gradbenih podjetij , saj ponujajo neskončne prednosti in priložnosti.

Ciljna stran z visoko stopnjo konverzije
Ciljna stran z visoko stopnjo konverzije

Kako zgraditi ciljno stran z visoko stopnjo konverzije

V igri konverzije je ciljna stran pomemben element za tiste, ki želijo razširiti svoje podjetje na spletu – ne glede na velikost vašega podjetja ali industrije.

Chrom praznuje 15. let
Chrom praznuje 15. let

Chrome bo za svoj 15. rojstni dan dobil svež videz in nove funkcije Details Written by Vladimir Lazarevski

 

Chrome bo ta mesec dopolnil 15 let. In čeprav se je v zadnjih 15 letih veliko spremenilo, je prvotni cilj še vedno enak – zgraditi brskalnik, ki je hiter, zanesljiv, varen in enostaven za uporabo.

Performance Max
Performance Max

P-Max kanibalizira moje iskanje blagovnih znamk

Oglaševalske akcije za maksimalno uspešnost imajo velik doseg. Zaradi tega so zelo močne, vendar povzročajo tudi motnje v drugih oglaševalskih akcijah v vašem računu Google Ads.

Image
ULTIMO IMPERIO

smo mednarodna ekipa strokovnjakov za digitalni marketing in design.

Naša zmožnost premikanja meja digitalnega trženja in izzivanja statusa quo leži v globokem razumevanju vedenja digitalnih uporabnikov ter v zagotavljanju učinkovitega in merljivega pristopa k digitalnemu trženju za naše stranke.

Osredotočeni smo na merjenje, analiziranje in optimizacijo – za doseganje najboljših rezultatov!

Informacije

E-Novice

Prijavite se še danes za namige, nasvete in najnovejše novice.

Telefon

Pokličite